Cceylann01 Ben gitmeyi düşünüyorum ama nasıl olur felan bilmiyorum yorucu mu giden varmı varsa bilgilerini paylaşabilir mi
262223-- Cceylann01 riskli gebeliginiz yoksa ve haftanız çok çok ilerde değilse doktor izni alıp gidebilirsiniz bence 😂ama yorucu olur illaki tavsiye etmem şu sıcaklarda birde
Srzrk Cceylann01 11 haftalıkken ist dan orduya geldm arabayla. Kanamam oldu yolda. Doktorum bana sorsaydın izin tavsiye etmezdim ilk aylar düşük için riskli dedi. Şu an 15 haftalığım doktor 2 saatte bi mola vererek yürüyüş yaparak dönmemi veya bir gece konaklamamı söyledi
semosderler Cceylann01 ben 28. Haftada gittim hiç bir sorun olmadı ama Karadeniz’in bazı yolları kötüdür sisli olabilir yol iyi yazılmadığı için çamurlu yada taşlı olabilir o yüzden fazla sallanıyorsunuz Buda sizi biraz tedirgin edebilir yoksa canım Karadeniz kesinlikle gezilebilecek en güzel yerlerden biri
Cceylann01 Nefised gideceğimiz zaman 11 haftalık ama 1 hafta önden gidiyor dedi dr 12 hactalık olmul olacak
bitanemiz24 Ben gebe değilken bile çok yorulmuştum tavsiye etmem heleki turla asla dinlenemiyorsun hep bir koşturmaca
Bianne4161 Cceylann01 2 gün önce geldim oradan 23 haftalık hamileyim şuan evet çok yorucu bir aktivite ben de kesinlikle tur ile gitmenizi önermem kendi aracınızla dinlene dinlene gitmeni ve gezmenizi öneririm biz öyle yaptık 5 gün gezdik çok şükür bir sıkıntı olmadı ama aşırı aşırı sıcak şuan oralar bir kez bile sis ya da yağmur görmedik 😂 Antalya’dan gelmiş gibi bronzlaşıp geldik bir de
Cceylann01 semosderler ya banada aslında süpriz oldu haberm tokken eşim böyle süpriz yapmış çocuk olsuktan sonra gitmek zor olur malum 2. Çocuk bu 3 gün zaten tur iptal durumunda ücretide geri iade etmiyorlar birde öylw bir durum var inş kazasız belasız gidip gelirim
semosderler Cceylann01 inşallah , siz yine kendi aracınızla gezerseniz daha iyi olur hamile iken tura ayak uydurmak biraz zor , ben Batum’u turla gezdim bayağı zor oldu, tur’a ayak uydurmak bu süreçte zor en iyisi kendi aracınız dinlene dinlene
Guzelszn27 Ben balayına niyetiyle gittik ama cılkımız çıkmıştı.çok yorucu dere tepe inip çıkmak ve sürekli yolculık halindesin kessinlikle tavsiye etmem bu süreçte böyle bir seyehat