Kızlar ayın 18 inde sezeryan doğum yaptım ancak ondan sonra idrarımı çok tutamıyor gibi oluyorum yni geliyor ayaga kalkıyorum gitmek için tabi yavaşta hareket ettiğim için tuvalet kapısına gelince sızıntılar başlıyor sezeryanda da bu normal mi ?yaşayan varmı?