mekselinaa ayyy aynıyız bizz🥺 seni en iyi ben anlarım şuan özele gücümüz yetmiyor diye gidemedim ama devlet Hastanesi’nde mecbur kalmak zorundayım bebeğim için burda günde 4 kere nst ye aliyolar kasılmalarım ağrılarım çıkıyor size yine serum vermişler bana daha sadece 2 cm açıklık için antibiyotik veriyorlar kollarim mosmor oldu yanlız değilsiniz aynı sizin gibiyim ne eksik ne fazla çok canım yaniyor..