18.08 tarihinde rutin kontrol olarak gittiğim muayenede oğlumu kucağıma aldım.
Doktor muayene etti, nstye gönderdi. Nst çektirdikten sonra tansiyonuma baktılar önce 16/10 çıktı biraz bekledikten sonra 14/10a düştü daha sonra 13/10 olarak kağıda yazdı ebe. Sonuçları doktora gösterdim tansiyonun var doğumhaneye git dedi.
Daha sonrasında doğumhanede önce çatala çıkıp alttan muayene ettiler daha sonrasında nstye alındım. Aç olduğum için iyi çıkmadı Nst. Biraz bi şeyler atıştırdıktan sonra tekrar Nst çekildi. Eve idrar tahlili istedi verdim. Ve sonuçlarda protein fazlası çıktı.
Yani gebelik zehirlenmesi varmış. Doktor sezeryanla bebeği almamız gerek dedi.
Ben ilk istemedim ama eve hem açılman yok, suni sancı verirsek bebeğe zararı olur diyince mecbur kabul ettim.
Akşam saat 7 civarı ameliyathaneye girdim 8:34de oğlum doğdu. Genel anestezi yapıldığı için kucağıma almam biraz geç oldu.
Genel anestezi olduğu için 6 saat yiyip içmem yasaktı. Resmen dilim damağım kurudu o derece.
Şuan hala hastanedeyiz. Pazartesi doktor kontrol edip ona göre çıkış verilecek.
Gebelik zehirlenmesi olduğu için sürekli serum takıldı kan alındı. Kollarım delik deşik 😂😂
Ama oğluşumu kucağıma aldığım an hepsi geçiyor ❤️