sevgi9654 özel doktoru değil ama devlet olmasına rağmen aradığımda ulaşabiliyorum, reçete yazmıyor ama önemli ise gel diyor ya da randevu tarihimi söylüyorum bekleyebilirsin diyor 🫶 ben normal mi acil mi onu anlayamadım sadece, kabızım ama akşam ishalim sence önemli mi?