Kızlar şuan hastanedeyim 19.08.2023 de sabah 9 da doğuma alındımmm 🙈 9.15 de bebeğim doğdu. Beni belden uyuşturdular anestezi doktoru geldii sohbet ede ede iğneyi yaptı o kadar korkuyordm kiii iğne hiiç ağrıtmadı ben hissetmedm bile yapmış ve doktorum bana uzan dedi ayağını kaldır dedi kaldıramıyordm çünkü çoktan uyuşmuştu. Biraz panik yaptım diye tansiyonum düştü sedasyon vermek zorunda kalmışlar ben hiçbişey hatırlamıyorum. Telefonumu hemşireye vermiştim birsürü fotoğrafımızı çekmiş ama hatırlamıyorm tek hatırladığım hemşiremin kızına bak nasıl güzel dediği sonra odaya alınmışım onu bile hatırlamıyorum 🙈 uyuşukluğum geçince çook fazla ağrım oldu hele o ilk yürüyüş beni öldürdü bitirdi 🤦🏻♀️ Oturdm ağladım resmen 🤦🏻♀️ şuan hala hastanedeym sabah doktorum gelip bakıcak ona göre taburcu edicek ama benm hala gazım çıkmadıııı