dymom Kızlar selam. Göbeğimin sağ orta kısmında aşırı derecede batma hissediyorum. Diyafram şişmesi gibi. Hiç bi şekilde geçmiyor. Olan var mı? Nasıl geçebilir 😞 33+6 hft