Nsm57 Arkadaşlar 29+2 yim ne yazikki gribe yakandim burun akıntım ve boğaz da yanma var bolca da hapşırık doktora gitmedim henüz ilaç yazarlar mı evde neler yapabilirim yardımcı olur musunuz
Hrdl Nsm57 gribe ilaç yazmıyorlar bogaz ağrısı içinde antibiyotik yazıyorlar boş bol sıvı tüket canım ıhmalur nane limon iç başka çaresi yok maalesef
dolunayes Nsm57 bogaz pasrili eczaneden hamilelere uygun Ve c vitamini tek c ama iceriksiz 1000 mg vermisti bana hemen toplar