Canseel13 Kızlar selamlar ben perşembe devlet hastanesine gittim kontrolüme bebeğimin 2 hafta önde olduğunu söylediler haftam 32+4 ken başı 33+0 karnı 34+1 boyuda 33+3 şeklindeydi bu erken doğumu getirir mi yada farklı şeyler olur mu yalayan var mı bu zamana kadar hep 4-5 gün önde gidiyordu sadece
gamzecgr Canseel13 2 haftaya kadar olan geriden gelmesini ya da önde gitmesini önemli bulmuyorlar risk gösteren bi durum olarak değil yapı olarak bakılıyor 2 haftadan sonrası önemli
Kayaozge Canseel13 Canım benim bebeğim de 2 hafta önden gidiyordu ama doktorum karın çevresi istediğimiz orandaysa korkmana gerek yok istediği kadar önde gitsin demişti
tazemommyy Bende çarşamba günü gittim tam 31. haftadaydık başı 33 hafta karnı 31+6 boyu 34 haftaydı ama benimde eşimin de boyu uzun olduğu için normal dedi önemli olan karın çevresi haftasıyla uyumlu bir sıkıntı yok dedi 2 hafta önde geride olabiliyor sanırım bildiğim kadarıyla
Canseel13 tazemommyy 2 olabilir ama 3 hafta gitmemesi lazım dedi doğum konusunda tarihte değişiklik yaratır mı onu soramadım
elifaydinn Sizin yine iyi Ben 33+2 de gittim kızımın kafası 34+5 çıktı boyu 34+0 göbeği 34+2 çıktı kilosu da ona göre 34 hafta ile uyumluydu . Doktorum hiç bir sorun görmedi , eşimle aramızda koca kafalı diye seviyoruz 😂😂🥰🥰