Royem62 tövbe daha neler duyacağız yanlış bilgi almışsınız doktorunuza tekrar sorun lütfen ha tüp bebekse lafım yok ama normal gebelikte yok öyle bsy, hamile olursun daha önce düşüğün varsa vs verebilir ilk 12hafta, ya da lekelenme vardır kanama vardır. Kalp atışı görülmedi ise progestan falan vermiyorlar