Neslihan1309 Arkadaşlar merhaba. Bu ay ovülasyona adetim bittikten 4gün sonra başladım . Sizce 14.gün pik (en yüksek seviye) olmuş mu? 15. gün 14üncü günden daha silik çıktı bu durumda bende 14.gün yumurtlama oldu gibi düşündüm sizce olmuş mu ? 😊 
Neslihan1309 Bir de birsey sormak istiyorum bilmediğim için . 14gün daha net çizgi olunca diyelimki o gün yumurtlama oldu, 15.gün silik olması normal mi? @[silindi]
Birdadaskizi Neslihan1309 yumurtlamadan sonraki günler silikleşmeye başlar ben devam etmiştim yapmaya adetin 11. Günü yumurtlama olmuştu ondan 17 gün sonra ki ovulasyon testi 2 çizgi netti ne alaka dedim benim yumurtlama olmuştu zaten diye peşine hemen gebelik testi yaptım cok silik pozitif cıktı sonra kan verdim cok yeni hamileymişim
[silindi] Neslihan1309 tabi ki mantiken normal canım yumurtan kendiliğinden çatlamış dmeek oluyor sen 16. Günü de kesin ilişki yap Allah büyük
Neslihan1309 Birdadaskizi Hayırlı olsun canım Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🙏 Bende 14.günü değerlendirdim ama 15.günü silik olan günü değerlendirmedim 16.güne artık 😋
Birdadaskizi Neslihan1309 olsun spermler 2 gün canlı kalabiliyor 12 sindekinden tutunmuştur insallah o degilsede 14 ten tutunmuştur inşallah 2 bucuk hafta sonra test yaparsın
Neslihan1309 Birdadaskizi İnşallah canım 🙂 5Haziranda kürtaj oldum maalesef kalp atışı yoktu. Tekrardan istiyoruz hakkımızda hayırlısı olsun.