Mervemetin34 Arkadaşlar merhaba çok uyuyorum temizlik bile yapmak istemiyorum evde sürekli uyumak istiyorum uyumamak için direniyorum prilam çok uyku mu yapıyor acaba nasıl çare bulacağım içmesem midem bulanıyor 😔
Deletedmom_053 Mervemetin34 evet bende kullanıyorum uyku yapıyor malesef o yüzden yatmadan önce al daha iyi olur🙂
karanmom Mervemetin34 29 haftalık hamileyim hamile kaldığım günden beri kullanıyorum benide mayistirirdi uykudan sersemlerdim şuanda biraz öyle ama baslarda daha çoktu , sonradan halen kullandığım için demek biraz etki etmio bana
Ceylanv Mervemetin34 gündüzleri içme bende 7/24 kusan biriydim başlarda doktorum ½/3 yazmıştı başka dra gittiğimde geceleeri uyumadan 2 tane içmemi söylemişti o günden sonra kusmalarım baya azalmıştı ve çalıştığım içinde uyku çok sorun oluyordu gece içtiğim zaman oda çözülmüştü
Bimiyendis Ben de ilk başlarda çok uyuyordum, artık yatmadan önce içiyorum ve gündüz de o kadar uykum olmuyor. Düzenl kullanınca bulantı da uyku da geçiyor. Şuan 18+4 deyim, içmezsem sabahları çıkarıyorum mutlaka