Ayy geçen sene şubat 1 de doğurdum valla çook şanslısınız beybiler yaz sıcağında karnı burnunda olmak çok zor olurdu herhalde şubat soğuğunda bile bunalıyor insan.. Bebekler isilik olmuyor pişik ihtimali düşük oluyor kışın doğurmak candır yaa ❤️ amma sakın benim gibi ay bu çocuk üşüyor diyip kat kat giydirmeyin yoksa şubatta bile isilik yaparsınız çocuğu doktor bu soğukta nasıl isilik yaptın diye bön bön bakmıştı 😂😂