Youngmotherr valla bizde iyiyiz kuzu be benimki normal doğum olacaktı bizim prenses de gece suyunu patlatti hastaneye gidene kadar hiç suyu kalmamış kakasını yapmış bir de o yüzden acil sezaryene aldılar ama kimseye tavsiye etmiyorum sezaryen amannnn çok fenaydı