Sibel0510 Merhaba arkadaşlar 33+5 haftadayım asırı el ve ayaklarım ağrıyor şişiyorum ne yürüyebılıyorum nede ellerımı kapatıp açabılıyorum bunu yaşayam var mı ne yapmalıyım gece uyuyamıyorum ağrıdan
Ayselll5 Sibel0510 burda bekleyim çünkü bende aynı durumdayım ayağıma ayakkabı bile girmiyor artık 🙈eller zaten arı sokmuş gibi