Aysesertan doktor normal diyorsa normaldir her annenin bedeni beslenmesi farklidir genetik de biraz boyle seyler esimle ben 4 kilo uzeri dogmuşuz oğlumuzda 4.200 doğdu muz çok yedim ben oğluma hamileyken şimdi kizimda da yiyorum kizim oglumla ayni haftada kontrole gitmeme ragmen daha kilolu. Güzel beslenmeye takviyelerini almaya özen göster ❤️ saglikli olmalari oncelik kilo onemli degil💕