Gmzkzk canım hıç korkulacak bişey yok. Bende perşembe günü gittim doktora. 33+4 bende ben söylemeden doktorum söyledi bu zamanlarda batma ağrı olur hiç korkma dedi. Çünkü banada oluyor agrı batma. Normal canım son zamanlr ve bebek büyüyor baskı yapıyor 😘