imaygul Kizlar selam herkese. Cati muayinesi yaptiranlar var mi? Nasil acitiyormu?🥹 haftaya yaptiricam korkuyorum
Z_e_y_a_gul imaygul ben geçen hafta oldum hiç bir aci hissetmedim bı kaç saniye de bitti çok rahat durdum kendinizi kasmayın Yeter bence kurkulacak bişey değil
Tucemsiiii Abartıldığı kadar acıdığını düşünmüyorum ya 3 kere açıklığım var mı diye bakıldı hiçte acı sonrasında ağrı hissetmedim kendinizi kasmayın yeter
elifcinar27 imaygul Hiçbirşey olmuyor korkmayın kendinizi rahat bırakın alttan muayene ediyormuş gibi düşünün ki aynı onun gibi