Haziranda dış gebelik iğnesi olduktan sonra düşük kanaması dışında 1 regl dönemi geçirdim. Döngü değişmedi ise bugün 2.gün regl gecikmesi döngü değisti ise bilmiyorum. Sürekli takıntı haline geldi test yapıyorum son 3 testi silik görüyorum. Çıplak gözle gayet görüyorum fotoğrafta çok net olmasada var biliyorum. Ama eşime gösterdiğinde görmüyor yok diyor. Ben kafayı yiyorum sanırım. Siz görüyor musunuz. Efekt yaptım teste
https://hizliresim.com/2w8t4v1