Fatmisko 2 kez genel ve daha 2 gün önce spinal oldum. Kesinlikle spinal derim hiç korkmayın. Ben burada spinalin iyi yönlerini yazan arkadaşlar sayesinde bir cesaret karar verdim ve iyi ki de öyle yapmışım. İğnenin hiçbir acısı yok, bebeğinin doğum anına şahit oluyosun, odaya geldiğinde kendinde oluyosun bebeğinle ilk saatler vakit geçirebiliyosun ama genelde gözümü hep ağrı ve bağırmayla açtığım, o narkozu atana kadar ikisinde de çok zorlandım. Sezeryan sonuçta bir ameliyat tabi ki ağrı sızı oluyor yalan değil ama önemli olan o ağrıları karşılama şeklin bence