Merhaba kızlar cuma günü hamile olduğumu öğrendim 5+3 haftalık , ultrasonda sadece kese göründü ve doktor bebeği göremedi haftaya tekrar gel kan testi yapalım dedi bu arada adetim düzensiz geç döllenme olmaa olasılığı vs olabilir mi ? aynı durumu yaşayan oldu mu ?