27+6dayım. Yaklaşık 2 haftadır yoğun kasılmalarım vardı bugün nstde sancılarım çıktı toco 90larda çıktı. Rahim ağzında henüz sorun yok çok şükür. Endol ve adalat tablet başladılar arkadaşlar daha önce kullanan var mı? Kasılmaları durdurmak için olduğunu söylediler lütfen yaşayan varsa beni bilgilendirsinnn korkuyorum :((( endol hakkında hiç hoş şeyler okumadım :((