fztanne_ ben ilk çocuk olarak kızım, kardeşim benden 3,5 yaş küçük. Beraber büyüdük, ilk başlarda annem kıskandığım için üzüntüden 3 kilo verdigimi fln söylüyor. Bunda Cinsiyetin etkisi yok tabi her yaşta kıskanma oluyordur. Kardeş kardeşin ne olmasını ne de ölmesini ister derler ya ,öyleyiz 😄