Kızlar Diyarbakır’da yaşıyorum. Dün doktora giderken bayağı sıcağa maruz kaldım ve sanırım güneş çarptı. Halsizlik iştahsızlık ve ishalim var bugün. Acile gittim kalp atışları dinledik sıkıntı yok. Alttan muayeneye etti sıkıntı yok. Ama hala hafif karın ağrısı ve afedersiniz ishal yaşıyorum 😐