Hanımlar merhaba 30+2 günlük hamileyim 2 gün önce hastaneye gittiğimde doktor bebeğin kol ve bacakta 2-3 hafta gerilik gördü kısalık yani down sendromu diyorlar iskelet hastalığı da olabilir diyorlar ama kesin bişey yok bu durumu yaşayan var mı yardımcı olun