Ebraz beyzatlas kaç haftalık doğum yaptın bide neden acil sezeryan ? Bu arada hayırlı olsunn ve geçmiş olsun sağlıkla büyüt inşallah 🌸
Dicle06 beyzatlas Hayırlı doğumlar canım kaç haftalık iken doğum yaptın neden acil sezaryen oldu peki
beyzatlas Ebraz öncelikle çok teşekkür ederim kontrole gelmiştim normalde 39+1 de doğum yapmış oldum plesanta kireçlenmiş bebeğin suyu azalmış ve beslenmesi durmuş artık doktorum evde bi işin varmı dedi hayır dedim hemen sezeryana alındım işlemlerimi yaptırıp doğum sırasında da doktorum dedi iyi ki seni eve bile yollamayıp hemen almışım bebek kakasını da yapmış @Dicle06 Nurcihannan
Nurcihannan Kaçıncı haftada doğurdun neden acil sezeryana aldılar. Özel hastanemi canım. Salı günü benimde kontrolüm var
Ebraz beyzatlas yaa yerimm hoşgelmiş minik sağlıkla büyüsün bende 39 haftalıkken alıcak doktor sezeryana şuan 36 yim