Denizzz54 annesi53 benim de son yüz 😍😍 aynı hafta doğuracağız, benim bebiş kız bakalım gününde mi gelecekler erken mi 😂😂
annesi53 Denizzz54 benimkide kız ama benim sezeryan olcak normal bekliyorsanız aralarında oynamalar olur çok sevindim sizin adınıza sağlıkla gelsin 😍
Yelizdurmus41 Hilal_blc benim 2. Çocuk olduğu için huniyi hazırladım 😂 yorgun bitkin günler geliyor 😂😂😂 sağlıkla gelsin ben yorgun olmaya razıyım ikisi için 🥰