Handeece Evet görünüyor çıkınca ama hemen çıkmıyor canım. Tam hatırlamıyorum ama birkaç günü bulmuştu sonucun çıkması. Bende devlette yaptırmıştım. Olacak diye demiyorum ama olurda düşük çıkarsa sana tavsiyem birde özelde yaptır. (Sadece bir ihtimal) kuzum. Benimki 0.11 çıkmıştı ben başka bir yerde yaptırmadım. Bir dahaki ay hamile olduğumu öğrendim. Keşke başka bir yerde de yaptirsaydim diyordum kendimi bu kadar üzdüğüme değmedi çünkü