dyggul forum yaşamda sultan hanima olucam öyle gözüküyor suan universitede gittigim profesör 40 hafta dolmadan doğum sancısı başlamadan çatı muayenesini kesinlikle onermiyorum dedi malesef bende 38 de oldum üstelik bir kere kuru eldivenli elini sokmazmis gibi ikinciye soktu uyarmama rağmen zaten bu yüzden önceki doktorumu degistirdim beni acil sezeryane almaya çalıştı bebegin başı büyük oturmamış kilosu cok dedi halbuki çocuğum 3.5 kilo basida kanala oturmuş ne amaçla çatı muayenesinde tekrar tekrar soktu suyumu mu patlatmaya çalıştı canim yansın da normal doğumdan korkayım diye mi yaptı bilmiyorum … ama korkutmaya çalıştı bende o doktoru bıraktım