TugbaL Hanımlar ayaklarınız şişti miş 30 haftalık benım ayaklar davul gibi oldu ve bazen iniyor bazen cıkıuor psıkolojımı bozdu resmen agriyor resmen ayakta duruyorum ondan mi bilmiyorum baldirlarim da agriyor öneriniz nediiir??
Hrdl TugbaL tuzlu yeme canım ayakta da çok durma kendini yormadan yürüyüş yapman lazım ödem toplamışşın