Anneyimbennanne Benim oğlumun göbek bağı düştükten sonra kabuk bağlamıştı ,kabuğu kalkıp kanıyordu.Acile götürdük bisey sürdüler,sarı akıntı,şişlik,kızarıklık olursa getirin dediler..Ciddi bisey değildir ama yine de imkanınız varsa göstermenizde fayda var