ikizannesiiiii2 Canım hiç stres yapma ,sonda incecik bişey, burada abartmışlar ,benim hiç ama hiç canım yanmadı,ince pipet gibi bişeyi vajinana yerleştirdiklerini düşün.Ki özelde olacaksan uyustuktan sonra takarlar,ben devlette oldum odadayken ameliyathaneye inmeden önce taktılar .Ameliyatta gayet kolay sen daha ne olduğunu anlamadan olup bitiyor.Ameliyat anında hiç acı sızı olmuyor. Ameliyattan sonra uyuşukluk geçince malesef biraz zor. Ama inan hepsi geçip gidiyor ve çektiğin acıya milyon kez değiyor..Bu arada bende acı eşiği düşük bir insanım