Çarşamba günü öğleden sonra dişten muayene olacağım için sabah kan verdim. Akşam üstü test sonuçlandı ve negatif. Bu ay sadece yumurtalamanın ikinci günü birliktelik oldu. Henüz 9 gün var adete fakat görenler betin benzin atmış diyorlar hani hamileliğin başlarında olur ya. Şimdi aklıma takılan şu benim diş için ilaç kullanmam lazım ama şu an tereddütte kaldım ne yapmalıyım sizce ??