Merhaba anneler benim hikayem özel hastanede başladı herşey güzel giderken biranda tansiyon ve gebelik şekerim çıktı 7 buçuk aylıkken kendimi devlete göstermek istedim ve o gün bana biranda yatış verdi yaklaşık 1 ay tansiyondan dolayı hastanede yattım ama hep aklımda devletten çıkıp özel hastaneye gitmek vardı çünkü bir çok kişi devlet hastanelerinden beni korkutmuştu aksine 1 ay boyunca hemşireler doktorlar vs. Tüm çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlüydü ama doğumhanede başıma ne gelecek hiçbir fikrim yoktu , biranda beni acil sezaryane aldılar o kadar çok stres yapıyordum ki artık bebeğin kalp atışları 80 e kadar düşüyordu benim tansiyonum 16 lara kadar çıkmıştı tam 3 hafta önce hemşirenin acil doktoru çağırmasıyla sezeryana alınmam sadece 15 dk içinde oldu doğumhanede neyseki korktuğum hiçbirşey olmadı ‘doktor tanıdık çıktı😅’ fakat geri kalan tüm ilgililerle konuşarak gülerek geçirdik ameliyatı tabi bebeğim 12 gün yoğun bakımda kaldı erken geldiği için şükür şuanda herşey yolunda… bazen özel diye gidiyoruz ama malesef ki bir tanı koyamıyorlar ilgilenmiyorlar antalya eğitim araştırma hastanesi kadın doğum bölümü gerçekten bu konuda çok ilgili