NurOrhan Kızlar 2. Gebeliğim ilki çok rahattı bu tam tersi 10 haftam ama yemesem bulanıyorum kusuyorum(çok pardon) yesem ağrıyo yanıyor bu mideme bir çözümü olan bana akıl fırlatsın 😅
MasalAlparslanMom NurOrhan aynı durumdayız ilkinde 5.ay falandı 2 3 kez istifra ettim sadece. Bunda daha adetim geçti günde 3 4 kez 😱😱 prilam içiyorum bazen günde 2 bazen 4 tane 11 haftalık oldum devam bulantılar
2cat1baby NurOrhan Mide yanmasına çok az soğuk süt içerek çözdüm🤍 Süt midemi çok ağtırır normalde o şekilde sizinde şikayetiniz varsa 3-4 yudum alsanız bile rahatlatıyor
Glyszr09 NurOrhan 3.hamileliğim diğerlerinde hamilelik yaşamamışım bunda 32+4 halen daha mide bulantısı devam yanma çok fazla olmasa da var Rennie içiyorum dayanamadığım yerde 🥴
NurOrhan MasalAlparslanMom Doktor bana hiç bir ilaç vermedi biraz takip edelim sık yemek ye dedi su iç dedi bol 🤷🏻♀️
NurOrhan 2cat1baby Süt beni daha çok ağrıtır o nedenle hiç cesaret edemedim ama deneyeceğim mutlaka 🙏🏻
NurOrhan Glyszr09 Caviscon rennie duydum ama doktor bol su sık yemek ye dedi ama sabaha kadar yanma devam ediyor bu sefer kesim ilaç isteyeceğim bende 😅