Lokumlum Merhaba hanımlar gittiğiniz ve memnun kaldığınız şiddetle tavsiye ettiğiniz doktor var mı acaba ben hala bulamadım yardımcı olur musunuz ? Güler yüzlü iyi bilgilendirme yapan güzel takip yapan vb..
Jesca Lokumlum Denipol Semih Mun çok memnunum, çok ilgili çok kibar bir doktor kendisi 4 senedir aynı doktora muayene oluyorum ilk bebegimi onda doğurdum ikinciyide nasipse onda doguracagim..