Elif_56 Haftada olan hamileler neler yaşıyorsunuz nasıl geçiyor ilk gebeliginiz ise hareketlerini hissediyor musunuz
Aceylanayca Elif_56 ilk gebeliğim 20. Haftadayım iki gün önce hissettim ilk hareketlerini şimdide sürekli haraket etsin istiyorum
angel4545 Elif_56 çok kötü bebeğimin karnında asit görüldü benim için dua ederseniz çok sevinirim mucize olup yok olmasi gerek kendiligindn o kadar caresizim
Semasyy Elif_56 işk gebeliğim 20+6 haftalığız 24:00 da 21 olcaz inşallah hareketlerini 17-18 haftalarında hissettim şuan pıt pıt atıyor çok şükür ama git gide gebelik zorlaşıyor sanki sıcağı seven ben sıcaklar aşırı zorluyor beni demir ilacının kokusu nefret zaten bugünde niyeyse bi ayaklarımda şişme oldu sıcaktan genel olarak böyle sağlıkla alsam kucağıma kızımı daha ne isterim
Melodimm Elif_56 İlk gebelik.Sirtim ağrıyor bazen.Sabahda belim.Uzanirken hiss ediyorum ben bebisi.Ayak üstü değil.
Bebikoannesi 20+6 güzel gidiyor çok şükür .17 de hissetmeye başladım şuan net hıssediyorum 🫶 2 buçuk kilo almışım 😂
mucize0616 Semasyy merhaba hareklerini her gün düzenli hissediyor musunuz ben de hemen hemen 20.haftaya giriyorum 1 haftadır hareketlerini hissediyordum ama dünden beri hissetmiyorum
mucize0616 Semasyy merhaba hareklerini her gün düzenli hissediyor musunuz ben de hemen hemen 20.haftaya giriyorum 1 haftadır hareketlerini hissediyordum ama dünden beri hissetmiyorum
Emiliyaa Elif_56 20+2 yim, ilk haraketini 14haftada hiss etmişdim, artik 19 haftadan hiss etmeye başladim, sag ayagim hep şiş, gecede uyuyunca azcik zorlaniyorum sicak basiyor hep, sizde durum nasil?
KuzeyinAnnesi10 Elif_56 ara ara hareketini hissediyorum vuruyor böyle çok garip özelikle tatlı yiyince 🥰 sürekli yatmak istiyorum uykum var hicbisey yapasım yok
Birdadaskizi Elif_56 hareketleri net hissediyorum halsizlik var ve cabuk yoruluyorum diger odaya gecerken bile yoruluyorum.
Semasyy mucize0616 Şuan 21. Haftanın başındayız 20. Haftanın başında bi hareketlendi çok güzel mutluyum falan birden bi durdu nazlı kızım iki gün hissedemedim gibi bişey oldu tabi ben hemen panik doktora gittim gayette keyfi yerinde sonra tekrar kımıldanmalara başladı şuan çok şükür hergün azda olsa bazen sert bazen yumuşakta olsa hissediyorum. Yani arada size oyun oynayabilir 😂 hemen korkmayın 3 gün hissetmezseniz kontrole gidersiniz
nzn3434 20 haftaligim 16 haftadan itibaren düzenli olarak hissediyorum cok guzell bi duygu rabbim herkeze nasip etsin yoklugunu gosermesin insallah havalarin sicakligi disinda pek bi sikayet yok suan icin ☺️☺️🧿