1anneseyma 37 haftalık hamileyim, bu zamana kadar da travazol kullandım, hatta 2 gün önce tekrar doktora yazdırdım kullanmaya devam ediyor fakat ben doktoruma danışarak kullanıyorum kendisi izin verdiği için kullanıyorum, eczacı yerine doktorunuza mesaj atın sorun