Kızlar selammm , 33+2 deyim doktor kontrolde sezeryan gibi dedi ama sezeryandan sonra yapılan karın muayenesinden çok korkuyorum. Bu konuda deneyimlerinize ihtiyacım var. Bir arkadaşım doğumdan 1-2 saat sonra gelip karnın üzerne bastırıyolar böyle bir acı yok çok kötüydü dedi ama bazısıda bu işlemi doğum esnasında uyuşukken yapıyomuş kafam çok karıştı…