Arkadaşlar merhaba bu ayı değerlendirdik ilk gebelik olacak eğer olduysa tabi sizlere sorum 1 haftadır sağ tarafta geçmeyen bir kasık ağrım var özellikle yattığımda çok oluyor bacağıma belime vuruyor bacağım çekiliyor gibi oluyor uyuşuyor acaba bu belirti olabilir mi ya da bu bir hastalık mıdır (hastalıksa çok korkuyorum açıkçası) karnımda da adet olacakmış gibi ağrılar oluyor ara ara sizce olmuş olabilir mi bata 8 gün var.Cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden 🥰