Aslyllmmaazz Doğum sonrası 11. gündeyim sol göğsümde kızarıklık, emzirmede şiddetli acı, meme ucunda da beyazlık var. Ne yapmalıyım size danışmak istedim tecrübesi olanlar yazabilir mi
Ensar63 Aslyllmmaazz sürekli emzirin ben öyle geçirdim ve emzirme tutuşu da önemli benimki ondan bile yara oluşmuştu
2bebek1huni Aslyllmmaazz emzirirken blok emzirme yapın ve göğsünüzun tam bosaldigindan emin olun sertliklere dayanmaya çalışarak özellikle masaj yapın duşta masaj çok iyi geliyor
ESRAFS Ateslenirseniz doktora gitmeniz gerekir. Sütünüzü 2 3 saatte bir sağın. Sıcak havluyu ağrı olan göğsünuze koyabilirsiniz . Duşa girip göğüsünüze ılık su tutup masaj yapabilirsiniz. Normal zamanda da masaj yapabilirsiniz bebeğinizi bolca emzirin. Bende mastıt olmuştum 3 gün ateşli gezmistim en son 40 derece ateşle acile gitmek zorunda kalmıştım. Orda serum ve antibiyotik vermişlerdi . Allah yardimciniz olsun