Yebiii oraya takipli degilim ama 5 senedir pcoslu olduğum için gebe kalamıyordum evliligimin 3.üncü senesinde annemin gorumcesi (orada hasta bakıcı) tavsiyesi ve araya girmesiyle gebzeden oraya gittim en iyi doktorlardan biri dediği Resul Akkuşla tanıştım. 2 ay sonra ben bıkıp peşini bırakmasaydım tedavinin belkide şimdiye doğurmuştum çok ilgili ve bilgili bir doktordu