Serendipty peki meyve olarak ne tüketiyorsunuz çünkü ara öğün olarak gerçekten ihtiyaç duyuyor insan. Ekmek olarak da çavdara döndüm pirinç kestim bulgur yemeye başladım onun dışında makarna falan da arada sırada. Siz sorun yaşadınız mı peki ya ben çok korkuyorum insanlar endişelendiriyor. Arada kaçamak yapıyor musunuz yani ekmekte vs.