Nhlhmz11 Tgcgkhn parça parça geliyor, genelde bir hafta içinde doğuyor , benim uç gün geldi , dört gün sonra da doğum yaptım
Seval2468 Tgcgkhn 3 cm vardı valla haldir haldir gezmistim olsun diye olmadı sonra o gece 10 kişilik misafir ağırladım yoruldum çok suyum geldi tam onları kapıdan geçirdim
Nhlhmz11 Tgcgkhn evet kasılma o zaten sancı oluyor , doktorda nst de 80 lerde çıktı ama ben hiç bişe hissetmiyordum, gerçi benim zorunlu sezeryan oldu