minikmelegim_ 3 yasa kadar formül süt verdim hep 3 yaştan sonra da inek sütüne geçtik tabi biz kutu süt kullanıyoruz çünkü sabah uyanınca kahvaltıdan önce ve akşam uyumadan önce rutin gibi onun için istiyor onun dışında da eğer dışarda birinde muzlu kakaolu görse ister ama çok içmez onları yemeğinden odun vermediği sürece yemesi iyiyse sıkıntı olacağını sanmıyorum süt dışında yoğurt,peynir,et,balık,tavuk,yeşillik,sebze yiyor yani ama naparsqn yap bazen çocuğun bünyesi öyledir benimki mesela onun yediğini başka çocuk yese tombik bir çocuk olurdu ama yok yaramıyor bana çekmiş ben de zayıfım yerim yerim kilo almam ,inekten alınan süt için ise iyi kaynatmak gerek ama çok kaynayınca da vitaminleri oluyor belli bir ölçüsü var pastörize kullanıyorum bu yüzden riske girmemek adına yoksa belli bir yaşa kadar dışardan inek sütü alıp yoğurdu da kendim mayaliyordum ama hiç icirmedim