Dilaradmrak Sevgili anne ve anne adayları hangi bebek bezi markası tercih ediyorsunuz? Hesaplı bebek bezi zaten kalmadı bari en iyisini, çoğunlukla kullanılanı öğrenelim. Ve bir de 1 numaradan kaç bez kullanılıyor ortalama?
Paramedik16 Dilaradmrak sleepy natural ve prima karışık kullanıyorum ikizlerim için ikisinden de gayet memnunum sızdırma taşma vs hiç yaşamadım ki zaten 2-3 saatte bir mutlaka değiştiririm ben şuan 7.5 aylıklar biz bir numarayı uzun süre kullandık çünkü benim bebeklerim erken doğmuştu ama normalde 2 paket filan kullanıyorlar 1 numarayı