Ayztsla Merhaba kızlar 32. Haftama girmiş bulunuyorum. Sanki karnım biraz aşağı indi gibi hissediyorum. Sizde ne zaman inmişti yada indikten ne zaman sonra doğum başlıyor
Carteryasemin Kişiden kişiye değişir belki ama benim 33 den sonra inmeye başladı şuan 36 Hf bayağı assagida