Gamze4127
Merhaba, Akademi hastanesinde Nuri Hüseyinoğlu’na gidiyorum. 3 arkadaşımda ona gitti şuanlık memnun gibiyim bakalım😊 medara gelince orda bir problem yaşamıştım aslında orası evime daha yakın fakat yaşadığım problemden kaynaklı orayı tercih etmedim