Kızlar 26 haftalık hamileym ve bugün oldu nolduysa gün içinde ayağımda sırtımda ağrı var uzaniyorm geçmiyor yürüyüşe cktm yine aynı hemen eve gelmek istedm ağrısından ılık duş falan da aldm ama ağrısı bıçak saplaniyor gibi oluyor normal mi sizce,sizler de yasadnz mi