karanmom Göğüs pompası feci derecede gerekli.. Mesela bugün göğsüm şişti öbek öbek taş gibi oldu ve bıçak saplanıyor gibi çok agriyordu, sağılması yada emilmesi lazım ki mastit olmasın..Bebeğim bugün sıcaktan mayışmış haldeydi ve emmeye başladığı an uyuyordu yani ememedi , eğer pompa ile sağmasaydım yüksek ihtimal şimdi hastanedeydim.. Veya cok sütünüz olur devamlı sağar buzluğa atarsınız ..Kısacası pompa feci gerekli.. Emzirme yastığına gelirsek ben devamlı onu kullanıyorum,emzirirken kullanamazsanız yüzüstü durma egzersizi için kullanırsınız,bence alın bi deneyin zaten ucuz bişey